5 Mayıs 2017 Cuma

GKBT 24.Blog Tur: Elif Yağmur Urfalıoğlu - Ya Habibi | Kitap Yorumu





  • | Ya Habibi | - #kitapyorumu

    ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
    Yepyeni bir kitap yorumuyla daha karşınızdayım canlar! 🙋 Kitap okuyamama sendromum halen devam etmekte olmasına rağmen bari okuduğum kitapların yorumunu girmeye çalışarak bu miskinlikten biraz sıyrılayım dedim. 🙈
    ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
    Yorumuma geçmeden önce kitabın konusundan biraz bahsedecek olursam; Asya, babasının ölümü ile hakkında hiçbir tecrübesi olmadığı yabancı bir dünyayla tanışmak zorunda kalıyor. İşleri yoluna koymaya çalışmak, babasının şirketini idare etmeye çalışmak hiç de kolay olmuyor haliyle. Tüm bu sıkıntılardan kurtuluşunun anahtarı tek bir kişide gizli; Arap bir iş adamı olan Amer Affan. Amer, işinde oldukça titiz, bir şeyi yapmak istediğinde bundan vazgeçmeyecek kadar kararlı ve güçlü bir karakter. Sonrasında yapılacak olan bir  anlaşma bu ikilinin hayatını farklı şekillerde etkiliyor. Öyle ki, geçmişten gelen sırlar ve birbiri altında kalmayan inatlaşmalar da işin içine girince olaylar bayağı karışıyor diyebiliriz. 😁 Bu arada kapağa bakınca hissedilenin aksine olaylar çölde değil Ankara'da geçiyor, bunu da küçük bir not olarak ekleyeyim. 🙈
    ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
    Kitapla ilgili düşüncelerime gelecek olursak; ele alınan ana olay örgüsü açısından sevdim. Güzel bir konusu vardı, yine de bazı kısımların daha farklı ve ince bir şekilde ele alınmasını, geliştirilmesini istemedim değil okurken. Bir olayı okurken peşine aniden yeni bir olayın oluşması gibi. Bunu düşünmemin sebebi de çoğunlukla düzeltinin iyi bir şekilde yapılmamasından ötürü olabilir. Edisyon yapılmasaydı daha iyi olurdu dedim bir ara, üzgünüm ama gerçek bu. 🙈 Kitaptaki imla hataları ve kimi yerde gözden kaçmış bazı mantık hataları içeriği etkilediğinden, okurken beni ara ara gerçekten yordu, inşallah bunların ikinci baskıda düzeleceğini umuyorum. 🙈🙈 Bunun dışında karakterleri tam olarak sevip sevemediğim pek söylenemez. Asya'nın kimi zaman beni çıldırtan halleri ve Amer'in de ondan eksik kalmayışı -ilk tanışmalarında ben kadınlarla iş yapmam anlayışı 😒- beni deli etti. Yine de bir zaman sonra ikisine de alıştım ve bazı kısımlarda gülmedim değil hallerine. 😂 Tüm bunlara rağmen genel olarak güzel bir kitaptı, Ya Habibi. 💕
    ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
  • Böylelikle ilk defa yazarın kalemiyle tanışmış oldum, benim açımdan keyifli ve güzel bir yolculuk oldu. 🙈🙆 Son olarak yazarın kalemine ve kapakta emeği geçen Dilara'mın (@dilarabook) ellerine sağlık. 🌹💕

0 yorum:

Yorum Gönder